نتایج شوء اسمکدان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج شوء اسمکدان
نوشته شده در سه شنبه 22 مهر 1393
بازدید : 624
نویسنده : صادق

مایکل کول :

خـــــــــوش آمدید به فرایدی نایت اسمکدان...در شوء راء اتفاقات خیلی زیادی افتاد که بعضی هاش واقعا شوکه کننده بود. در راء در پرومو اول صحبت های وایت فمیلی علیه باتیستا بود و بری وایت اعلام کرد که برای پیروزی در سوروایورسریس باید گروه شیلد هیل بشه...اما رومن رینز هم اعلام کرد که برای پیروزی در سوروایورسریس وایت فمیلی باید فیس بشه...بنابراین مسابقه ای بین رومن رینز و بری وایت در مین اونت شوء راء به ثبت رسیده که برنده این مسابقه مشخص میکنه که چه کسی هیل و چه کسی فیس بشه...

اون بورن و روسف با دخالت ادج نتونستن کمربندشون رو پس بگیرن و در ریمچ شکست خوردند...گریت کالی نیز موفق به پیروزی نشد و در ریمچ شکست خورد. مارک هنری هم با اجرای 5 فینیشر روی زیگلر اون رو راهی بیمارستان کرد...

در مین اونت شوء راء که قرار بود کمربند مای پی پی وی بدست سی ام پانک رونمایی بشه با بازگشت استون کلد همه چیز برعکس شد و این کمربند بدست استون کلد رونمایی شد. باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی میوفته...

( صدای تم سانگ دنیل براین به صدا درامد ، دنیل براین با تشویق تماشاگران و شعار یس یس انها وارد رینگ شد )

دنیل براین :

هل این آ سل...سزارو...تریپل اچ...گذشت !
چیزی که باقی موند قهرمانی سنگین وزن جهان و صاحب کمربند هست که مثل سال گذشته سربلند بیرون اومده و اون کسی نیس جزء مــــن ! من قهرمان دو دوره کمربند دبلیودبلیوای...دو دوره کمربند سنگین وزن جهان...یک دوره کمربند تگ تیم و برنده 4 اسلمی آواردز در رسلمنیا و دارای رکورد 2-0 در هل این آ سل و پایان دهنده کریر جک سواگر و کسی که از کش کردن رندی اورتون جلوگیری کرد...کسی که در همه ی پی پر ویو ها حضور داشت...اون کسی نیس جزء مـــن ! دنیـــل برایــان تاریخ پی پر ویو مــن رو رقم زد و ارزش این کمربند رو جوری بالا برد که بهترینه واسه بیزینس...من بهترینم واسه بیزینس ! نه سزارو نه تریپل اچ نه سی ام پانک...کی بهترینه !؟  دوستان...اینجا فرایدی نایت اسمکدانه و الان قهرمان کمربند سنگین وزن ایستاده...قهرمانی که قصد داره حضور دیگه ای در پی پر ویو دیگه ای داشته باشه و اونجا سروایــــــــور سریسه ! د شیلد ؟؟؟ کسی که در رسلمنیا کمربند های تگ تیم رو پس از 7 ماه به قهرمان کنونی واگذار کردند ! وایت فامیلی ؟؟؟ اونا داخل پی بک نابود بودن و اگه خیانت مــن نبود جرم کف رینگ بودن...من میخوام که اون موقعیت رو در رینگ سروایور سریســـ انجام بدم ! من وارد تیم مقابل شیلد و وایت فامیلی میشم و به عنوان قهرمان کمربند سنگین وزن رهبری گروه رو برعهده میگیرم چون من دنیـــل برایانم و من بهتریــــــنم واسه ی بیزینس...

 

( صدای تم سانگ باتیستا به صدا درامد ، باتیستا وارد رینگ شد و مقابل دنیل براین ایستاد )

باتیستا :

بری وایت هنوز فکر میکنه که خودش برنده استوری با من شده و اون میخواد که سوروایورسریس من مقابلش قرار بگیرم. من برای اینکه ثابت کنم هیچ ترسی از شیلد و وایت فمیلی ندارم این رو می پذیرم و میخوام در سوروایورسریس مقابل اونها مسابقه بدم.

اما تو..تو هم میخوای یکی از هم تیمی های من باشی ولی واقعا چطور فکر میکنی که میتونی رئیس این گروه بشی ؟؟ من اولین کسی بودم که به عنوان حریف اون تیم 6 نفره شناخته شدم پس من رئیس این گروه خواهم بود و منم که این گروه رو هدایت و مدیریت میکنم.

دنیل براین :

تو خودتو با من مقایسه میکنی ؟؟ تو توی هل این ا سل مقابل بری وایت شکست خوردی اما من مقابل سزارو و تریپل ایچ سر بلند بیرون امدم...یه نگاه به من بکن...این کمربندی که روی شونه منه نشونه قدرت منه ولی تو هیچ چیزی نداری...من رئیس این گروه خواهم بود چون من قهرمان کمربند سنگین وزن هستم.

باتیستا :

خیلی خیال پردازی براین...تو هرگز نمیتونی ریاست این گروه رو داشته باشی چون من جلوتو میگیرم. من با تو یک مسابقه میخوام در شوء راء...

در صورتی که من برنده اون مسابقه بشم من رئیس این گروه خواهم بود و در صورتی که تو برنده بشی تو رئیس میشی...ولی مطمئن باش جلوتو میگیرم چون اصلا دوست ندارم بزغاله ای مثل تو ریاست این گروه رو به عهده بگیره...

مسابقه اول

شیمس vs آرتروث

( شیمس ضربه کلوزلاین سنگینی روی آرتروث اجرا کرد ، سپس گوشه رینگ ایستاد و آماده اجرای بروگ کیک شد )

( ناگهان کریس جریکو از زیر رینگ بیرون آمد و وارد رینگ شد ، شیمس قصد داشت بروگ کیک رو روی جریکو اجرا کنه )

( جریکو جاخالی داد و بروگ کیک به آرتروث اصابت کرد ، سپس جریکو فینیشر خودش رو روی شیمس انجام داد )

برنده مسابقه: شیمس ( با DQ )

بعد از اتمام مسابقه: 

( در حالی که کریس جریکو بالای سر شیمس ایستاده بود صدای تم سانگ بد نیوز برت به صدا درامد )

( بد نیوز برت وارد سالن شد و میکروفون را در دست گرفت )

بد نیوز برت :

خانم ها و آقایان...ببینید کی اینجاست...یه خر ...

جمعیت : سلام خر

شیمس تو یه نکسزی احمق میخوای با من مسابقه بدی لیاقت تو اینه که با آدام رز و بودالاس درگیر بشی...و کریس جریکو تویی که همیشه و همه جا آبروی خودتو بردی و حالا میخوای واسه کمربند درجه 2 تلاش کنی تو واقعا در حد من نیستی...

من تا حالا دو عضو نکسز یعنی گلداست و گریت کالی رو شکست دادم...و حالا سومین عضو نکسز یه احمق بی شعور میخواد کمربند رو از من بگیره...من تمام نکسز رو نابود میکنم همون طور که گریت کالی و گلداست رو کردم شیمس هم کارش تمومه...

کریس جریکو هم دوست داره بیشتر آبروشو ببرم پس سوروایورسریس جاییه که هردو کمربند رو حفظ میکنم.

مسابقه دوم

ری میستریو vs گریت کالی

( ری میستریو گریت کالی رو روی طناب رینگ انداخت ، سپس قصد داشت 619 رو روی گریت کالی انجام بده )

( صدای تم سانگ روسف به صدا درامد ، حواس ری میستریو به روسف پرت شد )

( در برگشت گریت کالی فینیشر خودش رو روی ری میستریو اجرا کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: گریت کالی ( 300+ سکه ) و ( 1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( روسف وارد رینگ شد ، سپس سابمیشن سنگین خودش رو روی ری میستریو اجرا کرد )

...

( سابمیشن مدت طولانی انجام شده بود ، داورها و نگهبانان وارد رینگ شدند و روسف را از ری میستریو جدا کردند )

مایکل کول :

مسابقه بین باتیستا و دنیل براین سر رئیس شدن هم در شوء راء به ثبت رسید...بنابراین الان دو مسابقه برای شوء راء در پیش داریم اول مسابقه بین رومن رینز و بری وایت سر هیل یا فیس شدن و مسابقه بین دنیل براین و باتیستا سر رئیس شدن...

.:: ......................................................................... ::.

مسابقه بین دنیل براین و باتیستا سر رئیس شدن در شوء راء

And

مسابقه بین رومن رینز و بری وایت سر فیس و یا هیل شدن گروه در مین اونت شوء راء

.:: ......................................................................... ::.

مسابقه سوم

دین امبروز و ست رولینز vs جان موریسن و کرتیس اکسل

( دین امبروز قصد داشت فینیشر خودش رو روی جان موریسن اجرا کنه ، کرتیس اکسل وارد رینگ شد و به دین امبروز حمله کرد )

( ست رولینز وارد رینگ شد و کرتیس اکسل را از رینگ بیرون انداخت )

( جان موریسن ضربه لگد محکمی به ست رولینز زد و او را از رینگ بیرون انداخت ، در برگشت دین امبروز فینیشر خودش رو روی موریسن اجرا کرد )

برنده مسابقه: دین امبروز و ست رولینز ( 500+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

مسابقه چهارم

کودی رودز vs فاندانگو

( فاندانگو سوپلکس رو روی کودی رودز اجرا و او را نقش بر زمین کرد ) ( سپس به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی کودی رودز بپره )

( کودی رودز جاخالی داد و فاندانگو نقش بر زمین شد ، سپس کودی رودز از گردن فاندانگو گرفت وفینیشر خودش رو روی او انجام داد )

برنده مسابقه: کودی رودز ( 300+ سکه ) و ( 1+ رنک در پاوررنکینگ )

مایکل کول :

صحبت های جک سواگر ، مسابقه بین باتیستا و دمیز و مسابقه بین سی ام پانک و بیگ شو از دیگر اتفاقات شوء اسمکدان هست که در انتظارش هستیم. کریس جریکو و شیمس با هم درگیر شدن و احتمالا شاهد یک مسابقه 3 نفره بین جریکو ، شیمس و بد نیوز برت سر کمربندها خواهیم بود.

روسف هم با ری میستریو درگیر شده و باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی میوفته...

( جک سواگر وارد رینگ شد ، سپس میکروفون را در دست گرفت )

جک سواگر :

همتون میدونید که هل این ا سل پی پر ویو مزخرفی بود...دلیل باختن من از تریپل ایچ اون چراغ های مزخرف سالن بود...واقعا تریپل ایچ چی فکر کردی ؟؟ فکر کردی میتونی منو بازیچه و وسیله خندوندن خودت کنی ؟

من با سزارو فرق دارم...اینو توی هل این ا سل ثابت کردم...من کمربندم رو 6 ماه حفظ کردم ولی سزارو 1 ماهه از دست داد...من تو کش چمدانم موفق بودم ولی سزارو اونو برای بار اول از دست داد و بار دوم هم با کمک شیمس کش کرد. پس تا اینجا همه میدونید که من بهتر از سزارو هستم و اون یه کشتی گیر آماده خوره و منتظره که کسی کمکش کنه...

سزارو یادته 5 ماه پیش بهت گفتم که همکاری با تریپل ایچ آخر و عاقبت نداره و اون در آینده تورو جوری زمین می زنه که خودتم نمیتونی فکرشو بکنی...هیچ میدونی دلیل باختت در هل این ا سل به خاطر تریپل ایچ بود ؟ تو حالا به حرف من رسیدی ولی خیلی دیر شده...

من میخوام یک فرصت جبران بهت بدم...اگه تو با من همکاری کنی ما دو تایی میتونیم تریپل ایچ رو نابود کنیم به شرطی که فقط با من همکاری کنی...من تو این مدت نقطه ضعف تریپل ایچ رو فهمیدم و اون استفانی مکمن هست. کافیه همین الان بیای توی رینگ و اعلام کنی که حاضری با من همکاری کنی...اونوقت شرایط برای تو بهتر خواهد شد.

 

( صدای تم سانگ سزارو به صدا درامد ، سزارو وارد رینگ شد و روبروی جک سواگر ایستاد )

سزارو :

تو درست می گفتی جک...من اشتباه کردم که به خائنی مثل تریپل ایچ اعتماد کردم و حالا میخوام که جبران کنم. تریپل ایچ مارو بازیچه خودش قرار داد و حالا اون هم باعث افت کردن تو شد و هم باعث از دست دادن کمربند من...ولی باید جبران کنیم.

 

( سزارو دستش را به طرف جک سواگر دراز کرد و قصد داشت با او دست بده )

( جک سواگر جلو رفت ، سپس با سزارو دست داد )

...

( جک سواگر و سزارو یکدیگر را در آغوش گرفتند  )

( ناگهان سزارو پنجه بوکسی از جیبش در آورد ، سپس با پنجه بوکس ضربه محکمی به سر جک سواگر وارد کرد )

( جک سواگر بیهوش و نقش بر زمین شد )

( سزارو بالای سر جک سواگر ایستاد و به او خندید )

مسابقه پنجم

باتیستا vs دمیز

( باتیستا ضربه کلوزلاین محکمی روی میز اجرا کرد ، سپس گوشه رینگ ایستاد و آماده اجرای اسپیر شد )

( باتیستا به سمت میز دوید و قصد داشت اسپیر رو اجرا کنه ، دمیز جاخالی داد و باتیستا به گوشه رینگ اصابت کرد )

( دمیز رول کرد )

...2...1 

( باتیستا در شماره 2 بلند شد ، سپس دمیز قصد داشت فینیشر خودش رو روی باتیستا انجام بده )

( باتیستا اسپاین باستر رو روی دمیز انجام داد ، در نهایت میز را بلند کرد و باتیستا بمب رو روی او اجرا کرد )

3...2...1 

برنده مسابقه: باتیستا ( 300+ سکه ) و ( 1+ رنک در پاوررنکینگ )

Main Event

سی ام پانک vs بیگ شو

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، ابتدا ممنتوم دست بیگ شو بود )

5 دقیقه بعد...

( بیگ شو چکسلم رو روی سی ام پانک اجرا کرد ، سپس آماده اجرای بیگ رایت هند شد )

( سی ام پانک رینگ رو ترک کرد ، سپس کمربند دبلیودبلیوای را برداشت و قصد داشت سالن رو ترک کنه )

( بیگ شو به دنبال پانک رفت ، سپس پانک را وسط سالن گرفت و او را وارد رینگ کرد )

...

( به محض ورود بیگ شو به رینگ ، سی ام پانک ضربه لگد محکمی به صورت بیگ شو وارد کرد )

( بیگ شو نقش بر زمین شد ، سپس پانک سابمیشن سنگین خودش رو روی گردن بیگ شو اجرا کرد  )

( بیگ شو تسلیم شد )

برنده مسابقه: سی ام پانک ( 350+ سکه ) و ( 1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

 

( اعضای نکسز وارد رینگ شدند و بالای سر بیگ شو ایستادند ) ( سی ام پانک به اعضای نکسز دستور داد تا فینیشر خودشون رو روی بیگ شو انجام بدن )

( تمامی اعضای نکسز به جز جان موریسن و درو مک اینتایر فینیشر خودشون رو روی بیگ شو انجام دادند )

...

( جان موریسن و درو مک اینتایر از پایین رینگ صندلی برداشتند و وارد رینگ شدند )

( سی ام پانک به درو مک اینتایر دستور داد تا با صندلی به سر بیگ شو ضربه بزنه )

.

..

...

( ناگهان درو مک اینتایر با صندلی به سر سی ام پانک ضربه زد ، اعضای نکسز قصد داشتند به درو مک اینتایر حمله کنند )

( جان موریسن با صندلی به سر اعضای نکسز ضربه زد و آنها را از رینگ بیرون انداخت )

( سپس جان موریسن و درو مک اینتایر فینیشر خودشون رو روی سی ام پانک اجرا کردند )

( شوء اسمکدان در حالی که جان موریسن و درو مک اینتایر بالای سر سی ام پانک ایستاده بودندو  اعضای نکسز خارج از سالن به آنها نگاه می کردند به پایان رسید )

 

مهم ترین اتفاقات :

درو مک اینتایر از نکسز جدا شد

جان موریسن از نکسز جدا شد

شدید شدن دشمنی کریس جریکو و شیمس

ثبت مسابقه بین باتیستا و دنیل براین سر رئیس شدن در شوء راء

جک سواگر مصدوم شد

روسف و ری میستریو دشمن شدند

 

پایان شوء اسمکدان





مطالب مرتبط با این پست
.